Acht borstkanker preventie tips

Preventie is echt de moeite waard als het gaat om kanker, en de volgende gezonde levensstijl strategieën kunnen u helpen met het voorkomen van borstakanker.

• drastische verlaging van uw suiker / fructose inname. Volume van insuline niveaus door het vermijden van suiker en fructose is een van de meest krachtige fysieke acties die u kunt nemen om uw risico op kanker te verlagen. Jammer genoeg, zeer weinig oncologen waarderen of passen dit toe op deze kennis van vandaag. Fructose is vooral gevaarlijk, omdat onderzoek laat zien dat het daadwerkelijk  de groei van kanker versneld.

• Optimaliseer uw vitamine D-niveau, zoals vermeld. Ideaaler zou moeten zijn dan 50 ng / ml, maar het niveau 70 tot 100 ng / ml zal drastisch verminderen uw risico op kanker. Veilig blootstelling aan de zon is de meest effectieve manier om je niveau te verhogen, gevolgd door een veilige zonnebank en dan orale vitamine D3 supplement, als een laatste redmiddel als er geen andere optie beschikbaar is.

• Zorg voor een gezond lichaamsgewicht. Dit zal vanzelf komen wanneer u begint met het eten van de hele voedsel zoals die in het aanbevolen voeding plan en het uitoefenen van het gebruik van hoge-intensiteit burst-type activiteiten, die deel uitmaken van Peak Fitness programma. Het is belangrijk om overgewicht te verliesen, omdat een teveel aan oestrogeen wordt geproduceerd in vetweefsel, hetgeen kan bijdragen aan het risico op kanker.

• Zorg voor voldoende hoge kwaliteit omega-3 vetten, zoals die van krill olie. Omega-3-deficiëntie is een gemeenschappelijke onderliggende factor voor kanker.

• Vermijd het drinken van alcohol, of je alcohol houdende drankjes aan een per dag voor vrouwen.

• Pas op voor hoge ijzergehalte. Dit is eigenlijk heel gewoon een keer stoppen met menstrueren. De extra ijzer werkt eigenlijk als een krachtige oxidant, het verhogen van vrije radicalen en het verhogen van uw risico op kanker. Dus als een post-menopauzale vrouwen of borstkanker zult u zeker willen dat je Ferritine niveau worden opgesteld. Ferritine de ijzer transport eiwit en niet boven 80. Als het verhoogd kunt u eenvoudig doneren om uw bloed te verminderen.

• Borstvoeding uitsluitend voor maximaal zes maanden. Uit onderzoek blijkt dit  zal uw risico op borstkanker verninderen.

• Vermijd xeno-oestrogenen. Xeno-oestrogenen zijn synthetische chemische stoffen die natuurlijke oestrogenen na bootsen. Ze zijn gekoppeld aan een breed scala van menselijke effecten op de gezondheid, met inbegrip van een gereduceerd aantal spermacellen bij mannen en een verhoogd risico op borstkanker bij vrouwen. Er zijn een groot aantal van xeno-oestrogenen, zoals runderen groeihormonen in de commerciële zuivel-, kunststoffen zoals bisfenol A (BPA), ftalaten en parabenen in producten voor persoonlijke verzorging, en de chemicaliën die worden gebruikt in de non-stick materialen, om maar een paar te noemen.

Be Sociable, Share!

Dit bericht is geplaatst in Borst kanker met de tags , , , , , . Bookmark de permalink.